HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

újra itt vagyok

2010.06.20. 12:06 bellus

Már jó rég nem írtam, gondoltam összefoglalom, mi történt eddig.

Egész szép idő volt itt mikor megérkeztünk, Farkassal sokat voltunk a kertben, nagyon szeret "kukát" gyűjteni (ez persze kavicsot jelent) Megtalálja, felveszi, büszkén mutatja nekünk:kuka!!, aztán meg beteszi a zsebébe(vagy, ha nem vagyunk résen, Piroka szájába...). Előd is sokat dolgozott a kertben, pár nap alatt napi elég sok munkával lekaszálta a kertet,még a füvert is lenyírta, többször is. Én pedig ilyenkor általában a gyerekekkel játszottam a lakásban. szoptattam a picit,főztem, beszélgettünk, meséltünk Farkassal...

A héten elég sokszor be kellett mennünk Sopronba, nekem nagyon jót tett ez a napi pár perces séta ott. Nagyon szeretek Sopronban sétálgatni, olyan jó, hogy mindig összefutunk pár ismerőssel. Ilyenkor busszal mentünk, nem autóval.(általában a Szent György plébánián meg szoptathattam Pirost út közben) Nekem kicsit fárasztó ez a húsz perc busz út, de azért megéri.

Kedd reggel eljött a mami, hogy vigyázzon a picikre, amíg mi benn vagyunk. Így azért sokkal könnyebb kettesben, mint a két picivel... Azt hiszem nagyon élvezte a két unokát.. Készített is pár kedves képet róluk. Először Farkasról mutatok egyet: A macijának mesélt a törött lábú őzgidáról. Azért a mai mesekönyvek is megérnének egy külön bejegyzést, de ezt most hanyagolom...:)

a kép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Piroska is sokat fejlődik. Nagyon hasonlít Édesapára, rengeteget mosolyog. Már megfordul a hasáról a hátára és vissza is majdnem. A napokban kapott almát, persze ki is köpte ahogy azt kell...:) Mindent rágcsál, folyik a nyála = már jönnek az első fogai. alul, középen. kettő. egyszerre. És kedvence malacka. Farkasnak is van egy, egy kicsit nagyobb, mindig az orrát rágcsálta. Piros a fülét szereti. Erről is van egy bájos képünk.

Ez a hideg idő sajnos miattunk van. Ugyanis elromlott a hűtőnk, amíg nem érkezik meg az új, a Jóisten kicsit lekapcsolta a fűtést, nehogy megromoljanak a dolgok a kamrában... bocsi. De minná itt lesz és akkor reméljük újra kisüt majd a nap!

szeretettel,Judit and co.

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Forestné 2010.06.21. 09:13:28

Sziasztok!

Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok a legszebb pillanatok, amikor a két buksi összebújik, nem?
Aha, most már értem ezt a hideg dolgot! Ugye aug.7-től jó lesz a hűtőtök, mert akkor mennénk nyaralni a Balcsira, s olyan jó lenne, ha idén kivételesen nekünk is sütne egy kicsit a Nap. Az elmúlt években majd megfagytunk... :-P
süti beállítások módosítása