HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

Tegnap nem volt semmi komplikáció, minden rendben

2008.08.29. 06:19 vighpajti

" - Legyetek egyéniségek!

- Igen mi mind egyéniségek vagyunk! "

 

 Őszintén szólva, nem a lányos zavaromnak köszönhető, hogy nem írtam meg az első emailemben, semmi infót a gyermekről. Szerettem volna kicsit "polgárpukkasztó egyéniség" lenni. Általában ilyen nagy alkalmakkor a büszke apa rögtön sms-ben megír minden orvosi adatot a gyerekről (és a nevét is elárulja). Kiváncsi voltam, hányan akarnak majd szétszedni ezekért az infókért:). A várakozásaim nem egészen jöttek be, mert aznap este kaptam még pár választ, de mind szivetmelengető szeretettel, és gratulációkkal volt tele. (Aznap este senki nem írta meg, hogy marha kiváncsi lenne rá, hogy hány gramm is pontosan a gyermek - és még most sem árulom el :).

 Az is felmerült bennem, hogy esetleg majd arra a kérdésre: -Ééés...? Fiú? - majd csak annyit válaszolok, hogy én már csak felöltöztetve láttam. Egyébként belefutottam egy hasonló helyzetbe, mert ugyi egy cuki kis sapek is volt a fején amikor találkoztunk, és nem kezdtem el bizergálni, levetkőztetni, hogy minden részletét kifürkésszem, és majd minden kérdésre kapcsiból tudjam a választ. Kaptam is egy kérdést: "Mekkora haja van?" Na, erre azt válaszoltam, hogy nem láttam sapkában volt.

 Tegnap reggel már nagyon boldog és kipihent volt Judit (előző este olyan fáradtnak nézett ki, hogy komolyan aggódtam amiatt, hogy esetleg az éjszaka egy újabb epilepsziás rohama lesz. Szerencsére nem volt). Mesélte, hogy már volt mellette a baba és "olyan kis édes, és annyira szép" (ja, és olyan az orra mint az enyém ezek szerint szép orrom van:). Mondta, hogy nagyon tudja ráncolni a kis homlokát és fintorog is hozzá, és amikor megsimogatta, akkor mindig legalább egy fél mosolyt elő tudott csalni. El kell áruljam, Judit is egyetlen éjszaka alatt megváltozott, tegnap sokkal többször mosolygott, mint előtte bármelyik nap, amikor láttam (és ennek én nagyon örültem!)

 Tegnap délután megérkezett Judit Édesanyja is, hogy megnézze az első unokáját (és az elsőszülött lányát :). - lassan majd át kell térnem az új titulusokra mami-ból nagymama, nagymamából dédmama lesz, addig találd ki épp kire gondolok - szerinte a gyermek tiszta apja. Itt most feltétlenül tiltakoznom kell, szerintem én azért nagyobb vagyok, mégha a jelenlegi szellemi képességeink valóban hasonlóak is, de abban majd túlszárnyal, viszont nekem nincs olyan kis fejecském, és bár nem láttam mennyi haja van, abban biztos vagyok, hogy azért most nekem még több van. Tegnap este mielőtt még eljöttem, Judit átköltözött a kisbabás részre, így most már együtt van a gyermekünkel, ide nem lehet bemenni látogatóba, valószínüleg meg kell kérni egy nővérkét, hogy szóljon Juditnak és segítsen kihozni a babát. Ez is a negyediken van, és a folyosó eléggé társalkodó jelleggel van kialakítva.

 Végül még továbbra is kérném imáitokat, mert Juditnak még eléggé fájnak a varratai (ami természetes, de jó lenne mielőbb meggyógyulni ebből).

szeretettel, Előd

 

ezt majdnem lefelejtettem, egy adatot szerettem volna már ma "nyilvánosságra hozni" (bár tudom, hogy sok magánnyomozót megszégyenítettetek az elmúlt napokban :) a gyermek két füle közti távolság több mint 9 cm volt a születésekor (ez az átlagnál nagyobbnak számít - szóval már most látni milyen okos :)

 

 

------------------------------------------------------------

 


ingyen könyv ajándékba 


  

 

 

 

 

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.08.29. 06:43:29

SZÍVBŐL GRATULÁLOK A CSÖPP ÚJ EMBERKÉHEZ! KÍVÁNOM, ÉLETE LEGYEN BOLDOG, ÁLMAI VÁLJANAK VALÓRA, SZÜLEINEK LEGYEN BÜSZKESÉGE, SZEMEFÉNYE!
A édesanyának pedig mielőbbi gyors felépülést, fájdalommentes napokat kívánok, és sok erőt e parányi gyermek felneveléséhez!
Mégegyszer gratulálok szeretettel (így ismeretlenül is)!! :))

Rafi 2008.08.29. 07:41:03

"A várakozásaim nem egészen jöttek be, mert aznap este kaptam még pár választ, de mind szivetmelengető szeretettel, és gratulációkkal volt tele."-
Nálam azért bejött mert én kapásból az adatokat kérdeztem tőled.Most ebben a formában garatulálok néktek a legkisebb Vígh-hez az új tronörököshöz.@:-)Örülök,hogy egészséges mind az anya mind Farkas.Üdv:Rafi
süti beállítások módosítása