HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

Kezdődhet a visszaszámlálás!

2008.09.08. 22:02 vighpajti

mindjárt megérkezik a Fotó!!!

már csak 3-t kell aludni

 

 A fürdetés részből pár fontos dolog kimaradt, amit itt pótolok (Édesanyám figyelmeztetett). A víz hőmérsékletét legegyszerűbben a "könyökünkkel" tudjuk ellenőrizni. Ha belemerítjük a könyökünk a vízbe a felkarunk belső oldalának érzékeny bőrével, ha megfelelőnek érezzük a vizet, akkor a babának sem lesz, se hideg, se meleg.

 A korházban van fertőtlenítő szmötyi, amivel be kell mosakodnunk minden "bevetés" előtt, ez itthonra is igaz, de elég csak babaszappannal bemosakodnunk :).

Na, ennyit hiánypótlásként.

 Ma szabin voltam, de lényegében hivatali ügyintézéssel keserítettem magam (eredetileg boldog családi együttlétet terveztünk). Reggel a szokásos babaprogik után, elmentünk bankba, mert Judit kártyáját átkértük Budapestről - még a szülés előtt, és a szülés utáni pénteken kellett volna felvenni. Egy kis hibának köszönhetően, nem érkezett meg a kártya, így újra átkértük, és talán szerdán újra mehetünk - hátha sikerül :).

 Aztán elmentem az okmányirodába és beszélgettem egy kicsit a portással, aki elárulta, hogy anyakönvyi ügyeket, csak fél kettő után tudok intézni :). Szóval ide is kétszer mentem, és szerencsére csak kétszer:). Ha baba érkezik - itt Sopronban, és lehet, hogy máshol is - egy három hónapnál nem régebbi házassági anyakönyvi kivonattal kell érkezni (ha nem Sopronban kötöttünk házasságot). Na, jó elég másnapra bevinni ezt a papírt :). Néhány nap után benézett hozzánk egy néni, aki ez alapján kitöltött néhány újabb papírt (és ez után mi elvesztettük a friss házassági anyakönyvi kivonatot, pedig érdemes megtartani). A néni megmondta mikor mehetek be az okmányirodába, persze akkor nem értem rá :). Ekkor vinni kell a férj és a feleség személyijét és lakcímkártyáját, és azt a friss házassági anyakönyvi kivonatot (én kétségbeesetten az eredetit vittem el - szerencsére elég volt :). A hivatalban megkaptam a fiúnk anyakönyvi kivonatát (amin franciául és angolul is rá van írva a hivatalos szöveg - állítólag azért mert ez a két nyelv az Unió hivatalos nyelve - én meg elhittem azt a porhintést, hogy minden uniós ország nyelve hivatalos nyelve az Uniónak :). Kaptam egy tájékoztató lapot a babakötvényről, és megnyugtattak, hogy a TB kártyáját póstán fogják kiküldeni a címünkre - azt csak várni, kell. Ha megérkezik, akkor tudjuk a további aktakukac versenyfutásainkat folytatni a hivatalokba, mert ma már egy ilyen csöpp gyereknek kell adószám, hogy az APEH könnyebben megbüntethessen :), a GYES-re, GYED-re meg nekünk lenne, ugye minnél előbb szükségünk. Persze -talán- pont ezért csak utólag intézhető:).

 A sok sok gratuláció és bíztatás között, időnként egy-egy kérdés is eljut hozzánk, lehet, hogy a válasz téged is érdekel ezért most itt (nyilvánosan válaszolok:). A "szabadidőmet" a kis családom és persze a blog írása tölti ki elsősorban. Sopronban élünk, és valóban mi költöztünk a Farkas Petiék helyére. Erről a házról az idegenvezetőknek és ismerőseinknek köszönhetően rengeteg izgi dolgot megtudtunk. "Ez az épület pedig Sopron szégyene!" - ezt a mondatot a szövegnek megfelelő érzelemmel átitatva kell kiolvasnod, mert mi így szoktuk hallgatni :). Egyszer egy szolidabb tanár idegenvezetését is hallottam (szóval nem érdemes titkokat sutyorognod az Orsolya téren - behallatszik :) : "A bombázások után úgy gondolták, hogy nem a régi épületeket kell helyre állítani, hanem újakat kell építeni. Így készült ez a ház... Elég szörnyű, hogy így rátelepszik a tömbjével a lábasházra, és hogy a "térbe" épült, nem a valamikori házhelyre. ...Én azt szoktam mondani, ha egy házat 5 - 10 év alatt meg tud szokni az ember, akkor az nem is olyan rossz. Hát én már elég régóta próbálom, de még teljesen nem sikerült megszoknom. Igazán egy egy építész büntetése, hogy egy ilyen művét is megnézik még 50 évvel később is." No, és azt is megtudtam, hogy régen "papakváriumnak" hívták, mert papi lakások (lyukak) voltak, és az éjszakai kocsmázásból hazatérő diákok, látták a nagy üvegfelületek mogott "elúszó" papok árnyait:). NOS, :) ebben az épületben lakunk egy picike lakásocskába (és cserépkályhánk van:). A KAMPA-Trendhaus Kft-nél dolgozom, amelyik cég olyan házakat épít, amilyenbe lakni szeretnék (és nem olyanokat, mint amilyenben lakunk most). Igénye, egészséges lakókörnyezetet biztosító, értékálló és legfőképp energiatakarékos (na, ilyenben szeretnék élni is, nem csak másoknak tervezgetni az ilyen épületeket:).

Nos, mára kb. ennyit. Azt még elárulom, hogy a gyermekünk fejkörmérete születésekor 35 cm volt :)

Zárásként pedig egy játékra hívlak! Tippeld meg hány gramm volt születésekor a gyermekünk! A megfejtéseket légyszíves hozzászólásként írd ide (egy rövid regisztráció lehet, hogy szüksége, de tényleg nem bonyolult és nem tart sokáig), és így sokkal egyszerűbb lesz megtudnom, hogy ki adta meg leggyorsabban a helyes választ.

A fődíj egy ÓRIÁS TúróRudi !!!

 

Szép álmokat! Szeretettel, Előd

 

 

 

 

 

 

 

------------------------------------------------------------

 


Egold számlanyitás 


   

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Susikati 2008.09.09. 07:31:11

Szióka!
Szerintem 3kiló 46 dekával született a Gyerkőc!
Te meg azt találd ki, hogy én ki vagyok :-))
Nekem is van egy kis Gézengúzom, aki igazából már egy 16 és fél hónapos kis Hölgy :-))) Imádom, és Ő a legszebb ajándék az élettől!!!
Vigyázzatok Magatokra, sok boldogságot és jó egészséget kívánok mind a hármótoknak!!!

vighpajti · http://vighcsalad.blog.hu 2008.09.09. 21:40:46

nem talált :)
de nem tévedtél többet 3kg-nál:)

szóval egyelőre 0:0
süti beállítások módosítása