HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

Béka és béke

2008.09.12. 06:54 vighpajti

Most, hogy remélem már kigyönyörködted magad a tegnapi napra (ismételd meg ma is:), gyermekünk fotójában, elárulom, hogy készült még néhány kép, amik már a Vigh Farkas designes & fotó Co. döntőbizottsága előtt hever :).

Jankó bácsinak köszönöm szépen a címet.

:)

...és a további címötleteket is.

Ma éjjel nagyon tapintatosak voltak az "aktuális alvótársaim" -úgy látszik nagyon felmosórongynak néztem ki tegnap este-, így "kimaradtam az éjszakai etetésekből. Be kell vallanom sokkal pihentebb is vagyok így. Egyben ez volt az első éjszakája Farkasnak, hogy nem az ágyunkban, hanem a másik szobában szundizott :) - szinte már hiányzott nekem a közelsége, hogy halljam a szuszogását, és alvás helyett őt lessem :). Szóval a ma éjszakám a békéről szólt, nem a békáról :).

Pár dologról már régebben szerettem volna írni, és jobb is lett volna, hiszen akkor friss élmény volt, és biztos jobban tudtam vólna róla írni, de sajna csak most jutott rá időm. Tök jó volt, a munkahelyemen az engem körülvevő légkör, amikor megszületett Farkas. Maga ez a légkör is olyan csodás volt, hogy tényleg szerettem volna mindenkivel megosztani, és persze tudom, hogy ezt is szövegben átadni, szinte lehetetlen, ezért azt kívánom éljetek át valami hasonló csodálatos dolgot! Ebből a "hangulatból" a legkiemelkedőbb számomra Sonka viselkedése volt. Nagyon tuti érzés volt találkozni vele. Miután Farkas megszületett, és megérkezett a híre napokig szinte szárnyalt Sonka ahányszor csak találkoztunk. Néhány nap után is az egyik találkozásunkkor, már szinte olyan érzésem volt, hogy Sonka annyira boldog, mintha nem is nekem született volna gyermekem, hanem neki :), nagyon jó érzés volt. (Ezt is szívesen kivánnám mindenkinek, de nem túl valószínű, hogy valóban valaki át fogja élni:).

Nagyon köszönöm a sok-sok újabb gratulációt és jókívánságot! Átadtam Farkas buksi fejére is a küldött puszikat, és nagyon köszönjük mindazt a szeretetet is ami továbbra is csak özönlik és árad felénk. Köszönjük mindenkinek aki meglátogatott minket, és nagy szeretettel várunk mindenkit, aki esetleg nem mert beugrani hozzánk.

Majdnem zárásként, és nem Rufi bosszantására, de megírom hogy tegnap a

Prizee -on nem vesztettem el a pizzaszeleteimet (és még mindig nem tudom, hogy mikor, miért vesztem el, ill. mikor, miért nem :).

és továbbra is él a ... hány grammos volt születésekor Farkas? - nagyon jó tippek is születtek, de továbbra is várom hogy megérkezzen a helyes tipp ide hozzászólásként :)

szeretettel, Előd

 

- - -

 


pénz: kereseti lehetőség 


1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagybácsi 2008.09.15. 01:13:28

Hali-gali!
nem bírom ki hogy ne írjak ide!

Ha hozzá adsz ehhez az évhez 832-t akkor már te is tudni fogod!

Én voltam
süti beállítások módosítása