HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

A Farkas és a kismalacok

2008.09.14. 16:46 vighpajti

Bocsánat, most láttam, hogy a tegnapi bejegyzésem, lehet, hogy láthatatlan maradt mostanáig. Bonyolult ez a blog:)

Ezt a címet szintén Jankó papi ajánlotta!

 Bizony ma Judit megmentette Bazsa nevében a Prizee-on a kismalacot, és a maga nevében is hősiesen próbálkozott megmenteni. Farkas nevében meg szeretnélek megkérni, hogy ne emlegesd (inkább csak az apját), mert sokat csuklik szegényke (a szigorú apja meg megérdemli, hogy ne tudjon aludni a csuklástól:). 

 A tegnapi bejegyzésem megírása után, gyönyörű zárásként Farkas bemutatta, hogy tudunk mi együtt hatalmasat célbapisilni. Csak ugyi, én elfelejtettem a céledényt kitenni és így a popsikrémes tégely és a babapopsi-törlőkendő dobozába jutott a pisi jelentős része. Ma reggel már kitettem egy műanyag edénykét "céltáblának" - a pisi elmaradt :), azért én így is örültem.

 Ma nagy küzdelemmel átrendeztem a szobát, így már van külön pakolónk és külön asztalunk. Most már a kis családom többi tagja szépen szundikál, és remélem hamarosan megérkezik az ifjú (friss) nagymami is, aki jövőhéten lesz nagy-nagy segítségünkre.

Boldog vasárnap délutánt, és boldog jövő hetet!

szeretettel, Előd

 

 

- - -

 


4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vigh Előd · http://www.online-penz.hu 2008.09.14. 17:08:08

Most már tényleg hozzá lehet szólni REGISZTRÁLÁS NÉLKÜL is !!! Szóval várom hozzászólásaitokat: A kérdés még mindig, hogy hány grammosan született Farkas. Minden hozzászóló egy db jutalom franciadrazsét vehet át, amikor eljön látogatóba. Az első helyesen tippelő pedig elnyeri az Óriás TúróRudit!

szeretettel, Előd

nagybácsi 2008.09.15. 01:31:13

Ha én már kétszer tippeltem akkor pontosan 2838-al kevesebb drazsét kapok mint amennyi a unokaöcsém súlya volt amikor meglátta a napvilágot(pontosabban a korházi szoba lámpát)!

Gondolom sejtitek, hogy ki voltam...?!

G

Vigh Előd · http://www.online-penz.hu 2008.09.15. 07:33:08

Délután (este) igyekszem feltenni az új anyagot :)

szeretettel, Előd

Forestné 2008.09.16. 10:10:27

Sziasztok!

Továbbra is nagy öröm olvasni Benneteket! Akkor tehát csak 20 grammal lőttünk mellé? A megoldás Tamáska születési súlya + 40 gramm?
Növekedjetek!!!
Puszi,
Foresték
süti beállítások módosítása