HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

semmi sem tart örökké, ugye?

2008.09.18. 10:54 bellus

Talán szerencsétek, hogy tegnap nem írtam semmit, met ha írtam volna azok nagyon sötét gondolatok lettek volna. Most az tartja bennem a lelkesedést, hogy semmi sem tart örökké, azaz, hogy egyszer majd eljön az idő, mikor újra végigalhatjuk az éjszakákat, mert a kis csöpp fiúnk nem kel fel két-három óránként, jelezve, hogy épp az éhhalál küszöbén áll és gyorsan segítsek rajta. És akkor majd a melleim sem fognak így fájni és minden boldog lesz, szóval eljön majd a Kánaán... remélem...de persze igazából tudom, hogy eccer majd iskolás lesz és akkor amiatt is hajnalban kell kelni, meg lehetnek rémálmai és éjjel biztos mellénk akar majd bújni, hogy ne féljen a gonosz farkasoktól- hihi:) - , akik bántani akarják (mint hajdan az édesanyját:) -persze Édesapának is lesz néhány szava ehhez az ágybabújáshoz.. asszem...

Szóval tegnap éppen egy gödör mélyén voltam a nemrég említett hullámvasúttal. Úgy éreztem, hogy ez a gyerek egész nap sír, folyton eszik és mindig csak engem rág, meg szív és már csupa seb vagyok és jajj defáj mindenem és komolyan aggódtam, hogy megint rohamom lesz. Az érdekes, hogy nem tudtam úgy igazán haragudni Farkasra. Amikor éppen belejöttem volna, hogy most már igazán elég, keress máshol kaját kisfiam , akkor mindig mntha érezte volna, rámmosolygott. Köztudott, hogy az Ő mosolya a legédesebb és nem lehe haragudni rá, mert olyan aranyos és az egész gyerek egy csoda, szóval kezdődő szigorúságom minden szárnybontogatását egy mosollyal megsemmisítette (igazából ezt többször is eljátszottuk:), de én még bízom benne, hogy azért tudok majd következetes nevelő lenni. (Végül is az iskolába is szigorú tanár -bocsi tanító:) vagyok, pedig ott is az összes gyereket külön-külön és együtt is nagyon szerettem)Tegnap volt nálunk a gyerekorvos. Farkassal minden rendben. Képzeld! A tenyeréből megállapította, hogy lehet vmi vesebaja! Tök furi volt nekem, mert tudom, hogy tényleg van vmi tágulat a veséjében - már a (Akár egy cigány jósnő...:)pocimban kiszúrták- onnan tudta, hogy van két vonal a tenyerünkön, ami renddesen egymástól elkülönülve fut, keresztbe  kb az ujjak alatt. Neki ez a két vonal egybe fut, nem külön. Most nézd meg a saját tenyered is és lehet, megtudod, te is vesebajos vagy?:)Nem kívánom senkinek, de azért mókás volt. Ja és azt is mondta, hogy most már ki kell vinni sétálni a babát. Ezért tegnap este ki is vittük. A mózeskosarával, ami böszme nagy és nehéz is szerintem, de Édesapa büszkén hordozta benne csöpp kis fiát és nem nyafogott. Talán édes teher lehetett neki? Holnap beleülök én a kosárba hátha engem is ilyen büszkén hordozna...:)

Most láttam, hogy Előd könnyelműen új túró rudikat ígért be, tehát ideje lesz feltölteni a raktárokat.. (hogy mire nem kell gondolnia egy újdonsült háziasszonynak, vagy anyának... nemigaz?:)

 

- - -

 


Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása