HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

hogy aludjunk tíz perc alatt több órát?

2008.09.21. 14:01 bellus

Jó kérdés, de sajnos a receptet én sem tudom:( viszont mostanában megfigyeltem, hogy képes vagyok rá.:) Érdekes, hogy mikor Előd reggel hat előtt kicsivel elmegy dolgozni (sajnos ilyen korán jár, mert nagyon sok dolga lett és kevés ideje van rá... talán neki tíz perc alatt több órát kéne dolgozni:) szóval mikor elmegy, megkapom a búcsúpuszit és rögtön visszaalszom. később, hat után kicsivel kel a baba, hogy éhes. Én meg frissen ébredek, mintha egy csomót aludtam volna. Ez amúgy is furi. A kórházban ugyanis kb. fél órával etetés előtt mindig felébredtem, hogy "jaj, biztos elaludtam és minná jön a baba", így aztán mindig ébren voltam már mikor tényleg megérkezett - de sajnos nem voltam épp kipihent. aztán itthon is így ment eleinte, de most átállt a szervezetem (lehet, hogy ez normális, és minden anya így van vele) és amikor csak lehet-azaz Farkas alszik- igyekszem én is pihenni, éjjel pedig végigalszom a kb három órás pihieit.

 

Mikor felébredek először az tűnik fel, hogy "jé sír egy gyerek" - azaz csak nyekereg még, kezd felébredni - aztán rájövök, hogy ez a mi gyerekünk:) aztán megnézem az órát, hogy mennyi ideje is evett utóljára, aztán jelzem Édesapának, hogy ideje enni. Ő meg felkel és mellreteszi a kicsit. Szegény annyit dolgozik, hogy csak na - még a hétvégére is hazahozta a munkáját... Ennek persze én nem igazán örülök, de jobb, mint mikor este hazajön a kb 12 óra munka után vörös szemekkel, és hulla fáradtan. Szegény úgy néz ki, hogy még édesanyám is azt mondta:"Aludjatok, majd én felkelek éjjel és mellre teszem a babát." ez asszem mindent leír. Na jó, nem akarok panadzkodni nektek, csak kérem, ha valaki tudja a fenti dolgokra a receptet feltétlenül írja meg, jó lenne egy időnyerő...:)

Holnap végre neki állunk elintézni a papírmunkákat (GYES ilyesmik) remélem még nem késő.

Ma este jön a papi, én úgy várom már, hogy csak na:) remélem legalább olyan jó lesz vele, mint amennyire várom. Már mondtam a barátoknak, hogy most jöjjenek babanézni, mert akkor őt is megismerhetik, most nektek is mondom, gyertek hozzánk, jó lesz:)!

szeretettel,Judit

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása