HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

kedd-szerda dokiknál

2008.10.02. 16:04 bellus

Előd már írta, hogy orvosnál voltak tegnap a babával. Csak ő ment, nekem otthon kelett maradnom, hogy aludjak. No szép: a gyereket viszik a kórházba az anyuka meg biztos békésen nyugodtan szunyókál.. Csodálkozik bárki is, hogy én nem bírtam aludni?? Gondolom nem.

Kedden is a kórházban voltunk, csípő ultrahangra hívták vissza. Minden hathetes babának kell, meg négy hónaposan is kell majd menni. Elég amatőr vagyok ezen a téren:) Abból is látszik, hogy itthon hagytuk a gyrek kiskönyvét TAJ kártyáját (amit még ki is készítettem, de aztán mégis lemaradt:) és nem vittünk textilpelust, meg csere papír pelust sem. Ez azért is ciki volt, mert az Uhangon textilpelusra kellett fektetni a babákat, a csípőtornáztató dokinál meg azzal indított a pici, hogy lekakálta:) Hála Istennek volt egy jófej anyuka aki kisegített a pácból...Még jó, hogy Judit ott volt és lemosta a popsiját... A babával minden rendben, csak kicsit kötött a csípője (ez császáros bébiknél gyakori állítólag), hordania kell a terpeszpelust, ami szerintem elég durva kínzó eszköz. A babát nem zavarja, csak engem...(műanyag és beleizzad és én tuti utálnám...:)Mindjárt vége a hétnek, én már hangolom magam a következőre. Ugyanis szerdán érkezik a baba leendő keresztanyja. Kíváncsi vagyok hogy boldogul a pelenkázással... És a dédmama is itt lesz...

És velük jön a hétvége is. Újra hármasban a kis család.Juj de jó.

Nem is írok többet, mert gondolom már unjátok panaszos soraimat a mellemről...(pedig mára lett új tünet:)

szeretettel,Judit

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tantitanti 2008.10.03. 08:28:18

Juditkám,
nem olyan nagy ügy az a terpesz pelus, Bélusnak is volt, megszokja, és ha esténként rendesen tornáztatjátok a lábacskáit, akkor pár hónap múlva már meg is szabadulhat tőle
puszik
süti beállítások módosítása