HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

folyt köv.

2008.10.08. 13:35 bellus

 

Ismét szigorú felszólítást kaptam, hogy írjak... Nem mondok nemet hites uramnak és írok. azaz folytatom a történetünk. A levelezésektől az első randiig...

Szóval ott tartottam, hogy szinte naponta leveleztünk. Ebben az a mókás, hogy én egy csomóra emlékszem, Elődöt megkérdeztem ő mire emlékszik háát... Nem hagyott benne mély nyomokat:) A levelezés során tudtam meg róla pár dolgot. Pl., hogy semmiből nincs kedvence, hova járt iskolába, mit tanult, mit dolgozik meg ilyesmik. Mesélt a családjáról is. Eleinte hosszú leveleket váltottunk, de később rövidültek a levelek.

Az egyik legmókásabb az volt, mikor megkérdeztem, hogy mennyi idős (én próbáltam kiszámolni:érettségi egyetemen két szak, három-öt éve dolgozik...) Előd egy nagyon kedves levélben megkérdezte, hogy "mennyi lehetek, hogy szóba állj még velem?:) Végülis bevallotta.

Aztán kezdett kopni az arca az emlékezetemben. Tudtam, hogy szőke, de bíztam benne, hogy barna szemű ( a hugomnak a szőke kékszemű fiúk jöttek be, nekem ezért természetesen pont azok nem tetszettek, mert az "milyen nyálas csöpögős" sablon dolog már.Nekem a latinos  barna fekete szemű fiúk jöttek be.:)

Már nagyon szerettem volna Előddel találkozni, meg igenigen megszerettem.(Egyszer megkédezte tőlem a nagynéném, hogy mi van köztünk, én nyugodtan, persze tök zavarba. mondtam, hogy semmi. A hugom, erre azt felelte, hogy: " persze semmi, csak a monitor":)

Mindig írtam neki, hogy küldjön képet magáról, mert nem emlékszem az arcára és ő (szerencsére kitalálta mire gondoltam) azt írta, inkább találkozzunk:)... Innen Ő folytatja:)

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása