HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

uncsi történtek... :)

2008.10.25. 19:34 vighpajti

Ma a posta volt a legfőbb program :)

Ugyanis csak Juditnak van kulcsa a postaládánkhoz, és így mire visszaért sok-sok kis cetli várta, amit a postán ma váltottunk be :).

 Kapott egy csomag virághagymát, egy összeszerelhető dísztalicskával - persze nekem kellett feláldozni magam, hogy egészbe összeálljon a kis talicska, és ezt persze naívan nem is sejtettem még az alkatrészek kicsomagolásakor sem. A külön személyemre szabott felszólításkor döbbentem csak rá a hihetetlen csapdára - azért nem haltam bele :). Majd az ezt követő etetés után lecsaptam Farkasra, Juditra rábeszéltem egy szundítást, Annát meg beállítottam a konyhába sütni, és elmenekültem gyereket sétáltatni, hogy ne zavarja a "lányokat", és mert feltétlen szükségünk volt virágföldre a kis talicskához és a hagymákhoz. Nagy meglepetésemre az első virágárusnál nem volt egy csöppnyi eladó virágföld sem. A másodiknál hosszas beszélgetés után sikerült kikönyörögnöm, hogy legalább megnézhessem a bevallott kb talán 25 kg-os zsákokat. Nagy szerencsémre szemfülesen észrevettem, hogy van olyan szokásos kicsi (normál méretű, nem ipari :), zacskóból is kettő, csak azzal valami díszeket támasztottak alá, hogy ne billegjen. Gyorsan kikaptam, és jó magasra emeltem, hogy a puszta létét legalább ne tagadhassa az eladó, és nagyon tapintatosan megkérdeztem, hogy eladó e? Csábos mosolyomnak és ártatlan tekintetemnek nem tudott többé ellenállni az eladó, és megadva magát lehetővé tette, hogy a nyolcvan forintocskán túl 20 Ft borravalót is otthagyjak nála - ezzel is támogatva a fekete gazdaságot, hogy csak mélyüljön ez a pénzügyi válság, ne legyen olyan egyszerű politikusnak lenni :).

 Ma is végeztem házimunkát, portalanító "felmosást" végeztem a szobánkba és az előszobában is - Édesanyám receptje szerint :), persze a mosatlan még rám vár...

 A mai napot Judit egész máshogyan látta, szóval bíztasd, hogy ő is megírja a maga szemszögéből :)

 szeretettel, Előd

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása