HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

végrevégre...

2008.11.17. 16:28 bellus

...tudtam aludni!!!És most írok, mert azt kérte a férjem és én többnyire alázatos és engedelmes feleség vagyok ugyebár...:)

Tegnap megérkeztem Budára. Szombat este indultunk, és kb éjjel 11 fele érkezhettünk meg. Jó késő volt és ennek ellenére is sokan voltak nálunk. Vagy épp ezért??:)Úgy néz ki, hogy a november hátralévő részét itt fogom tölteni.

Ha bátorságot érzel magadban arra, hogy meglátogass minket, vagy egy délelőttre  el tudnál jönni segíteni,kérlek hívj fel, mert jó lenne, ha édesanyám tudna menni dolgozni. (Kb. reggel 8tól délután négyig kéne itt lenned.)Ja és senkinek eszébe ne jusson, hogy "de jó lenne..., de inkább nem megyek, mert biztos zavarnék..." Aki kicsit jobban ismer engem, vagy a családomat, az tudja, hogy nálunk, totál "átjáróház" van, sokan jönnek és esznek vagy csak itt vannak, aztán meg elmennek. És mi senkit nem küldünk el, sőt, ha van mivel meg is etetjük:)

Fontos info! Ha jönnél hívj fel, mert mégis ciki, ha véletlen épp elmegyünk mikkor meglátogatnál minket. Tegnap is Sonkáék mentek az Elődhöz babátnézni, aztán meg nem voltunk ott...de azért Előd gondolom örült nekik:)

Tegnap úgy örültem mindenkinek, hogy -bár hullafáradt voltam - nem sikerült aludnom. Itt jártak papi szülei - Apapi és Amami, kézbe is vették Farkast, sztárfotó is készült, hamarosan megtekinthető lesz... Megint van mire várni:) Kb. egy órája úgy döntöttem most már tényleg pihennem kéne. Bár éjszaka a pici hat órát is aludt, először négyet, hajnali fél kettőig, aztán még hatot nyolcig, szóval jó dolgom volt, de még így is fáradt voltam.

Fél kettőkor egy macska szó szerint rámrontott - értsd: rohant felém a félsötét szobán át,  én meg egy jól irányzott pofonnal visszaküldtem az ajtó felé.:)

No szóval lefeküdtem és sikeresen aludtam végre egy órát. Ez most annyira felfrissített, hogy leültem és írok nektek:)( Még kicsit zavaros a fejem, ezért ilyen összeszedetlen kusza az írásom. a fejem megint egy másnapos kakashoz hasonlíthat..:)

szeretettel üdvözlünk és várunk mindenkit Judit és a kis Farkas(nekem néha FArkinger, de ezt az apja nem csípi:))

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása