HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

zárt osztály

2009.01.16. 18:30 bellus

Holnap költözünk és már az új lakásban alszunk. Ma kötöttem biztostást az autóra(először a neten próbáltam, de végül egyszerűbb volt bemenni a postára és ott gyorsan megkötni, nem kellett még ide oda faxolni is), jöttek a gázkészülékeket felmérni, szóval nem unatkoztunk.

Megtudtam, hogy a kocsira előbb kell biztosítást kötni és csak utána lehet átiratni. Először véletlen a polgármesteri titkárságot hívtam, ők átirányították a hívást, ott nem vették fel, aztán sikerült felhívnom az okmányirodát ahol egy kedves nő segített. felüdülés volt a sok foglalt jelzés után. Ezt az egész rendszert küldeném a zárt osztályra a papírjaikkal és az ügyintézőkkel együtt...

Előd reggel kérte, hogy írjak a blogba, osszam meg veletek, hogy őt már lassan a zárt osztályra kéne küldeni. Sajnálom, hogy ennyire feszült lett ettől az egész költözéstől, de megtanultam, hogy nem szabada kérni a kedvesünk arra, hogy "ne érezd ezt!". Így hát nem kértem, csak gondoltam:)Ma megérkezett Ákos is (Előd bátyj, aki, mint egy kedves misszionárius, rohangál a családtagjai között és mindenhol segít, ahol kell.), Előd hatalmas mosollyal fogadta, úgy hogy felcsillant bennem a remény, "hiszen tud még mosolyogni, semmi nincs veszve":)

Ma megy haza nagyanyó, hiányozni fog. Gondolom mi is neki, de biztos örül, hogy kicsit kiszabadul ebből a diliházból.

Most végre lerogytam a gép elé és írtam a kérésére, de azért én nem csuknám a zárt osztályra. Lesz ez még jobb is, fel a fejjel kedvesem!:)

szeretettel,Judit

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása