HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

A másik elmaradt fénykép

2009.04.01. 17:35 vighpajti

 

Farkas vonásain még nem rajzolódnak ki a meghatódottság jelei, de ez a kép fantasztikus!

 

 Ma az egyik meglepetésem dugába dőlt, sajnos nem lehet megvalósítani, pedig sok időt rászántam már. Remélem a többi jöbban sikerül, és Judit még jobban fog nekik örülni (mintha ez sikerült volna). Nem is írok többet a titkaimról, nehogy túlságosan furdalja az oldalad a kiváncsiság (, hogy milyen meglepetéseket is készíthetek Juditnak:).

 Megcsináltam pár dolgot azok közül is, amit Judit kért. (Persze nem jutottam a végére, de vettem még 50 liter virágföldet, hogy ne ennek a hiánya akadályozzon meg:).

 

 

 

szeretettel, Előd

 

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Susikati 2009.04.01. 21:56:49

Szia Előd!
Látom Te is tipikus pasi vagy: szép, fiatal feleséget választottál, hogy amikor Te már vénecske leszel, akkor még mindig tudjál gyönyörködni a még mindig fiatal és szép feleségedben! :-)))
Megkaptam az e-mailedet, ígérem, hogy válaszolni is fogok rá, csak tudod, nálam a dolgok mindig elég lassacskán mennek :-))) Ha egyszer Székesfehérvár fele jártok, gyertek el hozzánk mindenképpen!
Jó éjt!
Kati

vighpajti · http://vighcsalad.blog.hu 2009.04.02. 19:09:00

@Susikati: Köszönöm a bókot, még soha nem éreztem, hogy tipikus pasi vagyok (legalább egyszer olvashatom magamról:).
Néhány válasz változatot azért ide körmölök:
- A dédpapa ölében nem a feleségem, hanem a fiam csücsül.
- A feleségem klasszikus jóizlésű nő (tipikus csaj), érett férjet választott.
- Igazán nem tehetek róla, hogy az örök ifjú és a kevésbé fiatal (és kevésbé szép) nők, mind kosarat adtak.
- Kettőn áll a vásár, a feleségem is engem választott, hiába szép és fiatal, rút és öregecskedő férjre vágyott - rám:).

Mégegyszer köszönöm, hogy írtál (és azt is, hogy pont ilyet:).

Susikati 2009.04.03. 14:28:11

Előd, én nem azt mondtam, hogy öregecskedő vagy, hanem, hogy amikor MAJD az leszel, a párod még akkor is szép és fiatal lesz. Nagy különbség! Egyébként pedig igazán kedves Tőled, hogy virágokat ültetsz neki! És hogy fog majd Farkas is örülni nekik! Niki mind a mai napig imádja a virágokat, szagolgatni is, de legfőképp leszedegetni őket :-))
Szép napot!
Kati

vighpajti · http://vighcsalad.blog.hu 2009.04.03. 20:53:27

@Susikati: :) tudom, hogy nem írtad, de sajna tény, hogy öregecskedem :)
süti beállítások módosítása