HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

Budai események

2009.04.04. 18:04 bellus

Lassan egy hete vagyunk itt Farkassal. Előd kérésére elmesélem mik történtek velünk.

                 Amint megérkeztünk nagy szeretettel fogadott minket az egész családom épp otthon levő része, a nagymami és persze a folyton mosolygós lelkes nagynéni, Anna. Valódi csata dúl, hogy épp ki foghatja a kis porontyot. A két fő harcos Anna és a keresztmami, Rita. Mindketten halál  biztosan állítják, hogy nekik JOGUK VAN a Farkast kényeztetni "mert én vagyok a keresztanyja/nagynénje"... Ez elég mókás, néha azért én is megjegyzem azért, hogy én vagyok az édesanyja és azért én is foghatom néha, meg hát a nagymami is ott van ugye...(Persze nincs folyton kézben a fiatalúr, szereti a járókát is és egy szuper hempergőt alakítottunk ki neki a nappaliban.)

                  Tegnap elmentem Zlinszky lány találkozóra. Farkas ide nem jöhetett, mert Ő se nem Zlinszky, se nem lány...:(

                    Azért mégis kicsit Zlinszky ő is.. Ma ugyanis a Zlinszky családról készített az egyik tévé egy kis filmet. És ennek a felvételén voltunk mi is. FArkas nagy tévésztár lesz az tuti.Annak ellenére is, hogy a felvétel második részében már aludt a keresztemamija kezében...:) Nagy ellenérzésem ellenére én is megszólalok a felvételen és bevallom, hogy nem voltam jó töriből sosem...:)

Közben én lassacskán mégse szép és fiatal feleség leszek, hanem kezdek megöregedni a kíváncsiságtól. A férjem ugyanis elpletykálta, hogy meglepit, sőt MEGLEPIKET (!) készít nekem, de azt nem mondja meg, hogy mit, én meg a kíváncsiságtól öregszem ugyebár...:)

           Tegnap előtt Farkas anyai dédszüleit látogattuk meg (az én nagyszüleimet). A szomszédukban egy idősek otthona van, a nénikék épp sétáltak és Farkas természetesen őket is teljesen lenyűgözte.

Még egy info: FArkas már mindkét irányba forogéa szereti a csirkehúst is!!!!

             Most hirtelen ezek jutottak eszembe. Holnap talán újra írok.

Susikatinak igaza van:Mikor Előd öreg  80 éves lesz én még csak fiatal 72, hát nem szuper??:)

szeretettel,Judit

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása