HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

Épp most lesz...

2009.04.04. 16:32 vighpajti

 ... filmsztár a kedves kis feleségem és a fiacskánk (kiváncsi vagyok az operatőrre, mit szenvedhet össze Farkassal - tuti lemarad a legjobb "jeleneteiről", és a világ minden kincséért sem fogja azt csinálni, amit szeretnének :).

 Egy kicsit reménykedtem, hogy ma már mire a gép elé jutok Judit írását olvashatom, de sajna még nem került ide, így neked is be kell érned ezzel, amit én írok. Remélem holnap már tényleg megírja azt a sok-sok kalandot amiben részük volt Budán. Ma már nemcsak csodás a nepsütés itt Brennbergen, de még 20 fokra is felmelegedett a levegő (ki is nyitottam, amit csak lehetett, hogy bejöjjön ez a klassz meleg a lakásba is :). Reggel elég korán keltem, így már most nagyon fáradt vagyok. Délelőtt Sopron belvárosában voltam és sikerült sok "hivatalos" ügyet elintézni. Beugrottam az Antióchia nagyhétvégére is, és pár igen megható élményben volt részem (nagyon jól esett:). Hazafelé először éltem át, hogy meleg van a kocsiban (reggel még meleg levegőt fujattam be, mert fáztam:), szinte vicces volt, ahogyan igekeztem menet közben is hűteni - melyik ablak mennyire legyen leeresztve, miközben még a hideg levegőt is tólta a ventillátor :). Itthon egy kicsit tere-feréltünk a szomszédokkal, és felváltva élveztem a kinti meleget, és a benti hűvöset :).

 

jó hétvégét, szeretettel, Előd

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása