HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

Ma jó napom van...

2009.05.16. 21:05 bellus

...úgyhogy két képet is felteszek. Minná az első a drága szakácsunkról.:

Papi szuperül pácolja és süti a husikat. Olyan nagy segítség volt nekünk. Kösszi:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ahogy megígértem a másik kép az idősebb korosztályt mutatja. Nagyanyó és a dédmami vannak rajta. ugye milyen vidámak voltak? (nem csoda: rájártak a borunkra:) - na jó Elődöt is megkínálták...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amúgy ma volt a plébánián ilyen egyházközségi nap. Mi is elmentünk, Farkas nagy sikert aratott. Én kicsit sajnáltam, hogy kimaradtam a játékból. A szervezők azt gondolták, hogy Farkassal akarok foglalkozni.. Pedig inkább gyorsan lepasszoltam az egyik lelkes leányzónak és amíg édesapa plébániaépülettel ismerkedett, én beszélgettem.

Azért jól éreztem magam. Kár, hogy ma megint esik az veső.

Mindenkinek sok napsütést kívánok, szeretettel,Judit

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása