HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

Kissé fura ez a nap

2009.06.08. 14:03 vighpajti

 

 Ma reggel nem működött a net itt Brennbergen, és órákon keresztül igyekeztem az itthoni lehetséges hibákat kiszűrni. Aztán felhívtam a szolgáltatót és közölte, hogy már tud róla és javítják, kb. negyed óra és működni fog.

 Rosszul esett, mert annyira biztosra akartam menni, hogy nehogy nálam legyen a hiba, hogy órákig idegeltem magam. Pedig, ha rögtön telefonálok, akkor egyrészt megnyugodtam volna, másrészt, már talán akkor elkezdik szerelni és korábban elkészülnek vele. No, mindegy. Azóta zavart és rossz kedvű vagyok. Lehet, hogy egyszerűen aludnom kéne egyett és félre tenni még a gondolatát is mindannak, amit ma meg akartam csinálni.

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása