HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

kettesben

2009.07.26. 12:41 bellus

Végre!

Tegnap Farkast leadtuk Bucóéknak délután, hogy vigyázzanak rá, és elmentünk KETTEN moziba! (Tdom, hogy máskor is ketten megyünk, pl. orvoshoz is, de lássuk be ez így sokkal romantikusabb volt:)

Én azt gondoltam, hogy majd végig azon fogok rágódni, hogy vajon hogy van a mi kis csöppünk, de bevallom, olyan jó volt szorongatni a férjem kezét, hogy eszembe sem jutott...

Farkas nagyon jól viselkedett, olyannyira, hogy máskor is szívesen látják. Remélem ki fogjuk használni a lehetőséget.

Bucóéktól kaptunk egy üzenetet, hogy már vannak haragosaink, mivel egy nagy hírt sokáig titkoltunk. De Előd majd pótolja a hiányosságot és ő szépen bejelenti.(bocsi Anna) Ez nem teszt lesz, csak kíváncsi vagyok ő hogy írja meg.. hihi-vagy mégis???

És most felteszem az egyik kedvenc nyári képem. Előd szerint nem való a blogba. Szerintem meg igen, úgyhogy ide is teszem (Farkas épp a nagybácsi ujjait próbálja megszerezni.:)

Ma itt aludt Szabi, Dorka és a kis Palkó. Szabi segített átrendezni a szobát az Elődnek (ő majd beszámol, ha gondolja) én meg addig Dorkával csevegtem.

FArkas már áll és folyton csibészkedik. Olyan aranyos, hogy csak na! Kukucsol, tapsol, pápá-zik, dobol és mindent szájba vesz és mindent lerámol.

Hasonló kedves élményeket kívánok mindenkinek.

szeretettel,Judit

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Susikati 2009.07.27. 14:17:47

Gratulálok a képhez, szerintem nagyon mókás és édes :-)
A nagy hír esetleg az, hogy jön a kistesó? Én innen Szfvárról csak tippelni tudok, de remélem, hogy Előd aktivizálja magát, és hamar megírja a nagy hírt!
Szép napot Nektek!
Kati
süti beállítások módosítása