HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

A szülinapi ajándékom :)

2009.09.02. 10:22 vighpajti

 Tegnap Verusnál vacsoráztunk. Farkas persze borzasztó nyügös volt, de Verus, így is nagyon örült neki, és igyekezett mosolyt csalni az arcára. Egyébként, ez volt az első alkalom, hogy Farkas virslit evett. A kis csibész egyszer annyira teletömte a száját, hogy elnyertem feladatként a falatkák kipiszkálását (egész ügyes voltam, mert nem harapott meg:).

 Amikor hazaértünk, Farkas már olyan fáradt volt, hogy csak egy kis gyümölcslevet ivott, és úgy ahogy volt elaludt hanyatt fekve (máskor, hasra szokott fordulni).

 Néhány napja, amikor Farkast ünnepeltük Judit nagymamájától (a dédmamától:), megkaptam Arturo Mari: Találkozunk a paradicsomban című könyvét (utólag) a szülinapomra. Ez azért is nagyon klassz, mert már írtam korábban erről a könyvről, hogy mennyire jó. Ákos bátyámnál olvastam bele, és arra is gondoltam, hogy elhozom, mert nagyon jó képek és gondolatok vannak benne. Szerintem majd később többször fogok írni róla, idézni belőle :).

 Még egy aprócska érdekes dolog - ez már inkább a világhálóról szól és a keresőkről: A könyvet Heti Válasz Kiadó adta ki. Hogy hivatkozást is tudjak beszúrni :) rákerestem a Heti Válasz Kiadóra, és az első helyezett majd kibökte a szemem mégsem arra kattintottam, mert most nem az újság érdekelt, hanem nagy nehezen egy cégregiszteren keresztül jutottam vissza. Aztán ott oldalt van egy kis link "könyvek" szó alatt, ami már elvezet a "könyv kiadó" részhez. Szerintem azért illene egy ilyen cégnek jobban láthatóvá tenni ezt a lapját is, hogy a keresőkön keresztül is egyértelműen és rögtön oda tudjak találni:).

 

Boldog, szép napot!

szeretettel, Előd

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása