HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

Meggyógyultam, hazaértem, következő áramszünet hétfőn :)

2009.09.26. 19:09 vighpajti

"A tervszerű beavatkozások biztonságos elvégzése érdekében elengedhetetlen a vezeték időszakos feszültség-mentesítése."

e-on

 Tegnap délután értem haza Brennbergre (egyedül, kocsi nélkül). Még tartott az aznapi áramszünet:), így legalább kipihentem magam. Ma reggel átsétáltam Ágfalvára, és egy jó nagyot vendégeskedtem Feriéknél. Jókat beszélgettünk és felfaltam az "összes halászlevet" :).

 Rendszeresen szóba szokott kerülni, hogy hogyan is van időnk írni ezt a blogot. Az előző napok azt mutatják, hogy időnként bizony sehogy sincs. Aztán elkezdem magam nagyon szégyelni, hogy a leghűségesebb olvasóimmal gonoszkodom, amikor napokig nincs semmi friss hír rólunk, és akkor ráveszem magam, hogy megírjam mi is történt velünk mostanában...

 Judit és Farkas most Budán vannak, és élvezik a kényeztetést, amit a szigorú apa ilyen messziről nem tud megtiltani:). Farkas kézenfogva szeret járkálni, vagy szívesen veszi a neki derékmagasságig érő tárgyakat, mert azokba jól tud kapaszkodni, és kedvére sétálgathat mellettük. Ha valahová siet, és éppen senkit sem tud megszerezni kapaszkodónak, akkor természetesen négykézláb rendez gyorsulási versenyt. Nagyon szereti a mobilokat, elsősorban rágcsálni, nézni és ledobálni. A fiókok is nagy kedvencei, többnyire kihúzni, belekukucskálni, kipakolni és az ujjait becsípni szokta azokkal.

 

 szeretettel, Előd

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása