HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

Korán ébredtem

2009.10.27. 05:56 vighpajti

Mostanában nem ébredtem fel ilyen korán. Jó érzés volt, mert kipihentnek éreztem magam, igaz mardosott az éhség. Így nem sokat méláztam, hanem gyorsan felkeltem :). Most meg már itt csücsülök, megnéztem a leveleim, írok ide pár sort, aztán gyorsan megcsinálom amiket ma reggel kell.

Farkas nagyon kis aranyos. Van egy jellemző fejingatása, amit többnyire egy rövid hangsorral együtt szokott alkalmazni. Ezeket, mint kező szülők, a nagy hasonlóság miatt a "nem", illetve a "nem-nem" kifejezéseknek kezdtünk el fordítani, pedig nem is annak alkalmazza a kis csibész gyermekünk. Hiszen ha a helyzetből egyértelműen kiderül, hogy most lényegében igent mondott, akkor is ezzel a jelzéssel szokta ezt nekünk kifejezni :).

Várhatóan ma érkezik Édesapám segíteni (ajtókat csiszolni és Farkast kényeztetni:)

 

szeretettel, Előd

 

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása