HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

ami kimaradt

2010.01.22. 17:37 bellus

Először is: Tegnap volt itt a védő néni, hogy megmérje, Piroska eleget hízik-e. Az ilyen piciknek hetente kb. 150 grammot illik híznia. Piroska 3830 gramm volt. Azaz 350 grammot hízott születése óta. Ez nem kis teljesítmény ugye, mert ez kb a súlya tizede. Szóval, magához képest olyan, mintha én híztam volna 6-7 kilót...:)

Még a műtős történetből pár vicces dolgot kifelejtettem a múltkor.:

1.: Mikor már kész volt a kiemelés, meg a varrás is, akkor hallottam, hogy az idősebb doki (a főorvos, akihez a terhesgondozás során is jártam) megjegyzi a fiatalnak (aki a műtétet csinálta), hogy "milyen szép kézimunka". Persze a varrásra gondolt. Képzelhetitek mi járt a fejemben: vajon tényleg szép, vagy csak viccelődik??? Mindenki megnyugtatására, elsőre rettenetesnek láttam, de most már napról napra szebb. ahogy megy le a daganat és simul ki a bőröm.

 

2.: Még varrták a pocimat, a pici kinn sírt, a dokik meg beszélgettek, hogy milyen jó, hogy Piroska, mert az milyen szép név és már jó rég nem volt Piroska az osztályon. Az idősebb doki, meg megjegyezte, hogy egyébként Piroska bátyja Farkas...:) Persze nagy derültség lett rögtön a műtőben (máig sem tudom honnan tudta ezt a dokim, de jól esett, hogy emlékezett rá.)

3.: Már az őrzőben feküdtem, mikor a szobatársam mesélte, hogy képzeljük el, a nővérek mesélték, hogy van az osztályon egy kismama, akinek most született egy Piroskája és otthon már van egy Farkas is... (Én mondtam, hogy az én vagyok, de utólag megbántam, azt kellet volna mondani, hogy "tényleg? de vicces" - biztos mondtak volna még vmi mókásat a többiek...:) Mindenesetre a névválasztással nagy sikert arattunk az egész osztályon.

Egy alkalommal Előd épp benn volt nálam Farkassal, mikor a nővér hozta a picit szopni. Meglátta Farkast és az első mondata: "szia, te vagy a Farkas, ugye?"... Farkas felkéredzkedett apja kezébe, mert ugye ott biztonságos, aztán meg át a nővér karjaiba (csinos fiatal hölgy volt:), Aki láthatólag meghatódott a csinos legényke közvetlenségén. Persze a kb 10  kiló különbség a picikhez képest kicsit meglepte, Farkas hamar a földön találta magát újra...(nem leejtette, letette.:)

 

Mára is kinéztem egy képet. Papi óriási szendvicset készített maminak a hosszú vonatútra. Ebből kapott Édesapa egy darabot, mikor bejött a mamiért. Farkas persze rögtön lecsapott rá. Így ette:

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása