HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

Tanti szerint: "megtáltosodtam"

2010.02.09. 22:21 bellus

 Mostanában Elődöm eléggé flusztrált, ezért igyekszem töltögetni az érzelmi tankját. Sokat tüsténkedek a konyhában, letörlöm a vízszintes felületeket, mosogatok,mosok, tergetek, rendet rakok...

Mostanában többször is el kellett mennie délelőtt a kocsival. Ilyenkor egyedül maradtam a kicsikkel. Mikor egyedül vagyok sokkal jobban érzem, hogy mennyi tennivaló van. (mosás, teregetés főzés, takarítás, rendrakás, befűtés, Farkas etetése, Piroskáé is, pelenkázás...Ezeket - kivéve persze a szoptatást és a főzést - többnyire Előd látja el és eléggé ki is merül tőlük. Mert ugye ő nem arra rendezkedett be, hogy férj és háziasszony is lesz egybe, aztán meg mégis így alakult...

Szóval az iulyen délelőttökön kiderül, hogy én is meg tudom csinálni. Pl a múlt héten Piroska szopi közben akkorát kakilt, hogy mire felvettem böfizni, az egész oldala meg az összes ruhája olyan volt... Át kellett teljesen öltöztetni és tisztába tenni.Mikor FArkas meghallotta, hogy ébren vagyok, elkezdett utánam kiáltozni  (addig csendben játszott a járókában). És mehettem hozzá reggeliztetni, közben betettem egy mosást, aztán meg befűtöttem a két belső kályhába. A konyhaiba Előd reggel befűtött szerencsére.Közben megfőztem az ebédet is, mire Édesapa hazaért, már Farkast tehette is az ágyába délutáni pihire. 

Ma megint el kellett mennie Elődnek. De nem voltam olyan ügyi. Elfelejtettem lezárni a kálhát és kicsit túlsült a tészta is..:(

Mikor már épp kezdene megtelni az a bizonyos tank, mindig gondoskodom róla, hogy ki ne folyjon. Azaz vmi ügyes bénázással gyorsan kipukkasztom az egész napi jóságaim és Előd estére újra ideges lesz. Ez elég bosszantó, de azért a pár pillanatért amíg jókedvű megéri minden nap újra kezdeni:)

Farkas mostanában délután nem nagyon alszik, ezért inkább később a járókában pihenget. erről készült egy kedves kép. A járóka mellett az előbb említett piros bika látható. Farkas pedig a Kismama újságon alszik (az újság rátapadt az arcára, megfestette és el is tépte mikor átfordította a fejét:)

 

Mostanában Piroska csak egyszer kel éjszaka.(és már hason fekve is átfordítja a fejét!) Remélem ma is így lesz. Megyek alszom, már mindjárt ébred.

szeretettel,Judit

u.i.: a bilibe még a fiunk egyszer sem produkált, de majd biztos eljön az ideje. Viszont a kis testével ismerkedik rendesen( a naciját lehúzza, a rugiból fél lábbal kibújik és a pelusból kipecázza a kis szerszámját, és azzal ismerkedik. Egyszer már bele is pisilt így a hálózsákjába. Édesapa nem örült annyira neki...:)

 

És a kép:

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása