HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

köszönöm

2010.02.15. 20:12 bellus

Nagyon szépen köszönöm az összes születésnapi jókívánságot!

Tegnap délelőtt érkezett hozzánk nagyanyó és végre már ő is élőben láthatta a jelenleg legfiatalabb unokáját. Hozott nekem diótortát ajándékba. Nagyon örültem neki. Mindjárt tettünk is rá gyertyákat és tejszínhab pöttyöket. 

Találós kérdés: 10 pötty volt rajta és hat gyertya. Hogy jött ki a korom így?:)

A gyertyákról még feltétlenül el kell áruljam, hogy mind rózsaszínű volt.(Ebből is tudhatjuk, hogy lány vagyok:)

Csütörtökön gyerekorvosnál voltunk szépségviziten. Piros 55 centi (hármat nőtt egy hónap alatt) és 4310 gramm( a súlya is nőtt, de nincs kedvem kiszámolni mennyit pontosan. születése óta kb. kb 800 grammot). A váróban két kisfiú volt és kb négy lány. Elődöt kicsit megviselte, hogy a kislányokon minden(harisnyától takaróig, bodin át... rózsaszín volt.)

 

Pirossal minden rendben, megdícsérték, hogy milyen szép.Nagyanyónak a kis fülei tetszenek legjobban.

Farkas mostanában mikor reggel kimegyek a konyhába, rámmosolyog és kijelenti: "hácijja" (ami persze azt jelenti: hát szia!:) Ma mikor begyújtottam a kályhába és meggyújtottam a gyertyát, amivel segítek magamon, Farkas mellettem állt, mivel figyelte, hogy rakom a kályhát. Szóval mikor gyújtottam a gyertyát, összetette a kezeit, készült az imára.Nagyon kedves volt. Gyorsan elmondtunk együtt egy rövid imát, aztán meggyulladt a tűz a kályhában, és elfújta a gyertyát.

Nemrég betettük Farkas mellé Piroskát a mózessel. Mikor nem figyeltem, Farkas elvette a cumiját és megpróbálta a szájába dugni. Több hibát is elkövetett: ott fogta amit a szájába kellett volna tenni és nem a szájába, hanem a szemébe célozta:). Még jó, hogy időben észrevettem...

Nagyon helyes képet találtam. Farkas letérdel Piros mellé és figyelgeti a hugiját:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

szeretettel,Judit

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása