HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

tavaszi csokorka

2010.02.27. 09:56 bellus

Már jó rég nem írtam, de napok óta tervezem. Arra gondoltam, hogy csokorba gyűjtöm az utóbbi napok emlékezetes eseményeit. Persze az első jegyzeteimet már nem is értem, olyan rég írtam őket. Ma reggel eszembe jutott, hogy mit is jelentett pár napja a Piroska P. betűje mellé biggyesztett: "pingvin", úgyhogy most ezzel kezdem, mielőtt megint elfelejtem:

Piros:

1.: Még Farkas kapott Krisztáéktól egy pingvines könyvet. Azt betettem Piroska ágyába, Pirost pedig hasra fektettem, hadd nézelődjék. Nagyon tetszett neki. Felemelte a kis okos fejét és nézegette (pont úgy, ahogy gondoltam. - ez azért meglepő, mert eddigi tapasztalataim alapján a gyerekek nem szeretik úgy használni a játékokat, ahogy azt a felnőttek gondolnák...:)

2.: Szerdáról csütörtökre TÍZ órát aludt!! Este fürdés után megszoptattam és tízkor letettük, el is aludt, és csak reggel nyolckor kért újra enni. Arra ébredtem, hogy már világos van és vmi matat a kezemen: Piros mellémfordult (már az oldalára fordul) és átölelte a karomat, úgy szundikált. Olyan édes volt... Én persze meg sem mertem mozdulni. Háton pedig utálok aludni, azért így is ment. A szupi az volt, hogy annyira fáradtak voltunk, hogy én pl. hajnalban fel sem ébredtem, hogy él-e még a baba és nem éhes-e. Nagyon jó volt ilyen kipihenten ébredni. végre.

 3.: Ahogy növekszik egyre jobban végzi a csecsemők dolgát (eszik, alszik, hasonlít). Mostanában egyre többet hasonlít. Az evés és alvás eddig is ment neki. Mindenki mást lát benne: A szomszéd néni az anyósomat, az anyósom Előd anyósát, én meg Rékát, a nagynénit (az orrában) és Ritát, egy másik nagynénit (a szemében). Nagyanyó még Apapit is vélte látni (az állában). Szóval most már tuti, hogy vmi köze lesz a családunkhoz:)

Farkas:

1.:A napokban épp reggeliztünk, mikor azt vettem észre, hogy a kislegény vállára kapta a nagy maciját és böfizteti.:)

2.: Reggelente mikor felébred mindig énekelgetni szokott az ágyában. Most már felismerhetően a tik-takkost.:) Még mutogatta is velem tegnap. Persze mikor elkezdem, rögtön a végét mutatja:"alszik a manócska", meg a kalapálás is jól megy már.:)

3.:Mikor reggelire a kenyér katonákat kapja megfogja, megfújja (hiába mondom, hogy nem meleg, akkor is) és csak utána kapja be. fő az elővigyázatosság. Párszor már megégette magát - mondjuk egyszer sem kenyérrel:)

4.:Már nem szeret annyira az etetőszék asztalkájáról enni, szívesebben veszi, ha ráteszem a deszkát tányérnak.

5.: Evés előtt mindig imádkozunk. Mikor betesszük a székbe már csapja is össze a kezeit imára. Mostanában keresztet vetni is próbál. A következőképpen: két kézzel csapkodja a fejét először fenn, aztán a fülén. aztán újra összeteszi őket.:)

6.: Mikor Piros kinn van a babakocsiban és sír, Farkas befogja a füleit és nagyon keserves arcot vág.:)

7.: Szereti a zenét, kedvence a Maszkabálból a tigris. Én már kicsit untam, betettem egy másik cédét, mikor kérte a zenét. Ő meg feháborodva mondogatta:tigris, tigris. Ígyhát még mindig maszkabált hallgatunk..:)

Pár szó rólam is:

1.:Nem rég vacsorára elővettük az Amamitól kapott cseresznye+meggy lekvárt én meg leültem vacsizni és megettem vagy öt szelet kenyeret (persze a mi kenyerünk kicsi és én vékonyan vágom - a lekvár meg olyan finom volt...:) Mondtam is az Elődnek, hogy most "kövér malac" leszek. Mit válaszolt rá?:"ne aggódj biztos nem leszel malac"... ahelyett, hogy örök karcsúságról biztosított volna... a betyár...:)

2.: Tegnap reggel gyönyörű szép reggeli várt az aztalon: a kis tavasz amit kaptam, gyertya is volt és lekváros kenyérkék (azaz vajasak, de a lekvár ott volt mellette, hogy rátehessem). Hát ennyire szeret engem az én hites uram:) És mi az a tavasz? már nagyon hiányoztak a virágok, Előd hozott nekem egy cserepes nárciszt. Azóta egész nap egyre csak nyílik. Már több, mint tíz virága van. Olyan gyönyörű, végre hozzánk is beköltözött a tavasz!. Kicsit.

A fentiekből is látszik, hogy vidáman éldegélünk, békében, szeretetben. Készülünk Budapestre, látogass meg minket!

Végül egy fotó az én traktoros nyuszis kislányomról

szeretettel,Judit

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása