HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

Kiegészítés

2010.09.15. 10:17 bellus

Pár érdekes szavacska kimaradt a múltkor: (Gondolom ez a szótár csak bővülni fog mostantól rohamos léptekkel, nem fogok mindig minden új szóról beszámolni, csak az izgalmasabbakat említem majd meg.):

Ohma= moha

Kóka= róka, vagy fóka

Kokka=kocka

Olló= ezt használja a kés villa olló közül mindegyikre, de most már tudja a villát is:”illa”, azóta minden villa, csak az olló nem…

Bibi= ez a seb és a bicikli is.

Mami: ez pedig én vagyok. (végre!: mert engem sokáig nem hívott sehogy. Elődöt már hosszú ideje apának hívja, de az ny hanggal még gondjai vannak, így az anya nem megy. Én meg mindig kéznél vagyok, nem kell hívni… Most, hogy Előd dolgozik, valahogy jeleznie kell nekem reggelente, hogy felkelt, kéri a tejet. Így lettem mami.)

Va=fa.

Ketó=kettő

Hállo= Hello, illetve a telefon is.

 

Farkas nagy kedvességében mindent odaad játszani Piroskának. Most is épp a papucsát kóstolgatja a kislány…

Ma reggel Farkas egyszercsak pápát intett nekem, miközben a picit etettem. Aztán mikor elfogyott a körte észrevettem, hogy a fiam nincs sehol. Szaladok a kertbe: Farkas kiment a kapun (amit a szomszéd bácsi nyitva felejtett), elkapta az épp kint dohányzó dadus nénit, és beszélgettek. Még jó, hogy a dadus kinn volt, ki tudja hova lóg meg ez a kis csibész…

 

Mára ennyit. Remélem, kibírom a mai napot, mert máris nagyon fáradt vagyok és még délelőtt van. Még szerencse, hogy mindjárt jön az ebédes autó és mehetünk a kertbe…Meg ebéd is van tegnapról még.

 

Szeretettel,Judit

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása