HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

ismét

2011.08.13. 10:14 bellus

Már elég rég nem írtam. Kb. mikor Előd írta a felújítós bejegyzését én azóta nem voltam otthon. Szörnyen izgulok, hogy mi történt a mi kis lakásunkban (bár a terveket tudom, de azért mégis.) és honvágyam is van. Ez nagyon jó érzés - a fájdalmai mellett -, ugyanis már négy éve vágytam erre, hogy legyen egy kis fészkünk valahol a világban, amire azt mondhatom, hogy otthon és ahova visszavágyom, stb. Nagy ajándék és kincs ez. Mindenkinek kívánok egy ilyet.

Rengeteg dolog történt mióta nem jártam otthon, Apósom 70 éves lett (együtt ünnepeltük az egész családdal és pár régebbi tornászával), Sokat voltunk Balatonon a két lurkóval, ahol megállapították, hogy Farkas már nem a régi kis könnyen kezelhető szófogadó angyalka, hanem kezd dacoskodni. Ez persze mindenkinek fejfájást okozott.

Mi nemrég ünnepeltük a negyedik házassági évfordulónkat és nem sokára ünnepeljük házasságunk 1500 napos fennállását is:)- épp az államalapítással együtt, de előtte még- ma van Előd 35. születésnapja. Isten éltessen!Nemsokára Farkas lesz 3 éves, az oviba felvették, de még nem szobatiszta teljesen sajnos. A kaki üggyel vannak bajaink.

Farkas mindenféle butaságot tanul az öcséimtől, pl. Bazsa megtanította, ha bejön egy medve, le kell húzni a csatornán. Én mondtam, hogy ezt butaság, mire a kisfiam: "nem mami!Akkor téged is lehúzunk!".

Mikor itt vagyunk Budapesten, sokkal gyakrabban járunk dokihoz. Sopronban a három év alatt, mióta gyerekem van, egyszer voltam a dokinál amiatt, hogy beteg. Itt egy hét alatt eddig háromszor. Nincs nagy baj,Farkas hasán egy szúnyogcsípés hatalmas sebbé nőtte magát- mostanra már meggyógyult. Piroska meg hasra esett és kettérepedt az egyik első foga. Vele sincs már baj, nem fáj neki, most benn kell tartani amíg bírjuk. A doki szerint már csak 4 és fél év és magától kiesik:) - ja és Piri lázas is volt, meg piros a mandulája. de a doki szerint ez is hamar múlik majd.Szóval nem unatkozom itt sem, de azért vágyom haza.

Még kb egy hétig biztosan itt leszünk. Jöhettek látogatóba, mindenkinek örülünk.

szeretettel,Judit

És egy kép, mert szerintem gyönyörűek és bájosak, és Farkas nagyon vigyáz a kis hugára:

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása