HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

ajándék

2009.08.13. 17:00 bellus

Ma van Előd születésnapja! Én már átadtam az ajándékom, de még bónuszba írok ide is. Mert ennek örül. Ma voltunk Sopronban, ultrahangon (a kistesó már 16 centi, fejjel lefelé van, mindene megvan, egészséges. Nem mutatta, hogy fiú, vagy lány, de nem is bánom, nekem most tényleg mindegy. (Elsőre fiút szerettem volna és megadatott. Most már nyitott vagyok a kislányra is, persze nem tudom magam lányos anyaként elképzelni, de Farkas előtt az anyaságot elképzelni is nehéz volt.) Én mindig nagyon lelkes leszek az ultrahangtól. Elődön ezt nem láttam ugyan, de nekem boldogság volt a kis fejet és a gerincét, meg a szívét, meg ilyesmiket is látni. Már telítődik a gyomra és a hólyagja is. Azért csoda egy ilyen kis élet. Nem igaz?:)

Voltunk a szőlőben is, meg szervízben, meg Előd munkahelyén, meg vásárolni. Szóval bóklásztunk kicsit.

Most fogom elkészíteni az estebédet. Remélem fini lesz, eddig mindig csirkéből csináltam, de most pulykahús volt olcsón. Azért így is jó lesz. Majd Előd beszámol .Talán.

szép estét meg napot (ki hol tart),

szeretettel,Judit

Még mindig nagyon hiányzik Farkas, de már nem sírok:)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása