HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

... 1 ...

2008.09.10. 16:10 vighpajti

mindjárt megérkezik a Fotó!!!

már csak 1-t kell aludni

 

 Bizony, holnap már megyek a munkahelyemre és ott fel tudom tölteni a híres és eredeti (és máshol még nyilvánosságra nem hozott FOTÓ-t !!!

 Az ÓRIÁS TúróRudi -ért folytatott küzdelem még mindig nem zárult le, de érzem, hogy fokozni kell a lehetőségeket. Így arra a következtetésre jutottam, hogy ezentúl minden tippelő megérdemel egy kis ajándékot: egy szem franciadrazsé üti minden tippelő markát ezentúl !!! Be kell valljam, hogy nagyon hálás vagyok az eddigi tippelőknek is, és a bocsánatukat kérem, hogy nem kapnak franciadrazsét, vígaszul nekik egy egy TúróRudi -t szánok. A nyeremények csak személyesen nálunk, minket meglátogatva vehetők át :).

 Ma megérkezett a póstaládánkba az a házassági anyakönyvi kivonatunk, amit hétfőn nem találtam, egy kis (nyilatkozat) cetlivel együtt. Azt nem tudom, hogy ezt csak ott felejtettük a korházba, vagy direkt így kell utánunk küldeni. Mindenesetre, most ezzel be kell jelenteni Farkas TAJ számát, hogy a kórház el tudjon számolni, fusztrált, anyagias urainak. Minden gyermeket várónak javaslom egyébként, hogy vegyen egy nagy A4-es lefűzős mappát, mert annyi hivatalos papírt adnak és ezt a legjobb rögvest lefűzni, különben mindig épp az fog hiányozni ami kellene. A várandósgondozáson persze adnak egy kis A5-ös dossziét, de egyrészt ez már a 6. hónap körül puposodik, másrészt mindent összehajtva tud csak beletenni az ember, így szét kell pakolni állandóan, ha valamit keresünk benne. Aztán láttam a hivatalokba anyukákat, akik nagyon szépen rendszerezték a papírjaikat A4-es dossziéba, de ott is állandó kavar volt, és egy kipakolás után tuti megváltozott a sorrend, és többnyire hiányzott is valami, ami pont kellett volna. (Persze a dolog nagy hátrány, hogy valószínűleg kell egy új női tatyó is, amibe belefér egy A4-es dosszié:), de mindezt tutira beszerzem a következő gyerkőcnél :).

 Ma csúcsot döntött Farkas a déli 100 grammos étkezésével :). Az éjszakánk is nyugodtabb volt, bár azt hiszem átestem a ló túloldalára, és ma olyan sokáig büfiztettem, hogy attól ébredt fel. Aztán kapott még egy kis kajcsit és attól megnyugodott (bár tuti én voltam az idegesebb, mégha ő volt a hangosabb, akkor is:). A Prizee-on a kisördöggel eljutottam a jégszörnyig, de ma sem sikerült legyőzni (egyedül a legelső alkalommal sikerült legyőzni, pedig azóta már nagyon kielemeztem, hogy hogyanis kellene küzdeni ellene :).

 

Zárásként még mindig a játékra hívlak! (Bár szóban tegnap kaptam egy választ, amire kiutaltam egy TúróRudit, de Judit szerint túl lágyszívű és megvesztegethető vagyok:) Tippeld meg hány gramm volt születésekor a gyermekünk! A megfejtéseket légyszíves hozzászólásként írd ide (egy rövid regisztráció lehet, hogy szüksége, de tényleg nem bonyolult és nem tart sokáig), és így sokkal egyszerűbb lesz megtudnom, hogy ki adta meg leggyorsabban a helyes választ.

A fődíj egy ÓRIÁS TúróRudi !!!

...és minden résztvevő (értsd: írásban hozzászóló) egy franciadrazsét nyer kapcsiból !!!

 

 Szeretettel, Előd

 

 

------------------------------------------------------------

 


pénz: kereseti lehetőségek 


  

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coffee 2008.09.10. 22:46:15

Szia Előd!
1. Találd ki, ki vagyok?
2. Tipp:2398g
3. Csúcsszuper a blog! Minden bizonnyal "A világ 100 legbefolyásosabb bloggere" című könyvben már Te is benne leszel!
4. Vasárnap délelőtt ellenőriztük a bébisírást. Az eredmény negatív :)

zlinszk gergely · http://vighcsalad.blog.hu/2008/09/10/1_784#comments 2008.09.15. 01:01:21

Sziasztok!

Ugye tippelhetek még egyszer?!

feb/aug/ápr/szilveszter a vége!

Jó fejtörést!

Gergő
süti beállítások módosítása