HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

Mackópapi és a kis Farkas

2008.09.23. 05:57 vighpajti

 Bizony, ezen a héten Fecó (Judit papija, nagypapi, apósom, egyszóval Mackópapi :) segít nekünk!

 "Mackópapi"-ra még nem Farkas keresztelte el a nagypapiját, csak én tépelődtem a címen (és ez ugrott be :), remélem Fecó nem fogja rossznéven venni. Tényleg olyan kedves-aranyosan dörmizik Farkasnak büfiztetés alatt, mint egy Mackó nagypapa :). A dolog tényszerűségéhez hozzátartozik, hogy szerintem ezzel a stílussal, szinte megbabonázza Farkast és hihetetlen eredményes a megnyugtatásában :).

 Egy csöpp ugrással, áttérek a magyarázkodásra, hogy eddig miért nem írtam: Tegnap sikerült leadnom azt a tervet, amire Sonka 5 munkanapot számolt kényelmes munkaütemmel, túlóra nélkül. A számításába némi hiba csúszhatott, mert 8 munkanapot dolgoztam rajta, és túlóráztam is (az egyik nap pl. már azért mentem haza, mert úgy éreztem kifolyik a szemem és letörik a nyakam, úgy meg már a túlórázás sem annyira hatékony :), és még a hétvégére is kértem egy laptopot, hogy otthon dolgozhassak (hát ez meg nem hatékony, mert ezt a munkát ezzel a programmal azon a laptopon, nem lehet a "megfelelő" minimum gyorsasággal sem végezni; ez lényegében két dologra volt jó, hogy Juditéktól elraboljam a szabadidőmet, meg, hogy őrülten felidegesítsem magam azon a csiga tempón :). A kelleténél kissé "szorosabb" határidő miatt már rémálmaim voltak, úgyhogy nagy öröm túl lenni mindezen :). A dolog szépséghibája, hogy természetesen lesz következő elvégzendő feladatom, és arra már nem számolt ilyen kényelmes tempót Sonka :), de még nem tudok nekiállni :), és legalább addig boldog lehetek:).

 No, egy kis vidámság kedvéért, ide teszek egy képet Verusról és Farkasról ( jól csinálhatja, hogy ilyen csinos lányok közelében forgolódik már most is :)

 

 

 

 

  Lehet, hogy hamarosan felteszek még egy képet Farkasról és Verusról, az egy kicsit viccesebb (bár a fényképezés szakmai irányelvei szerint elég bénácska kép - ez persze a készítőjét minősíti, vagyis engem :). Persze szeretnék "nagypapis" képeket is készíteni, de ez tudtommal, komoly kihívás lesz, mert Fecó nem véletlen nem választotta a modell pályát - nem szereti, ha vakut villantanak a szemébe :)

 A Prizee-on, szupi-nagy sikerei voltak Juditnak (szinte szárnyalt tőlük:), remélem Papijával jól átnézik a weboldalt, hogy a kérdéses részek "megvilágosodjanak", hogy mi hogyan is működhet, amiket nem tudunk :)

 

Csodás, szép, mosolygós napot kívánok:)

 

szeretettel, Előd

 

 

- - -

 


 

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaliczp 2008.09.23. 13:09:49

Sziasztok!

Most törölgetem a régi leveleimet egy aug. 28-i
levél alapján megnéztem a blogot. Nem spórolva az
idővel megjegyzem, hogy Farkas számomra az apja
fiatalkori másolata (nyilván más mást mond és neki
is igaza van :-). Blogot olvasni nincs időm, de csak
írjátok. Ha gyerekeim olvasni tanulnak, ezen (is) gyakorloltatom őket.

Péter
süti beállítások módosítása