HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

Ma ismét rajtam a sor...

2008.10.08. 04:32 vighpajti

 ... hogy megmentsem a céget!

(azt hitted, hogy írjak; az a sor van rajtam :). Különös, szinte minden nap, minden tervezőnek meg kell mentenie, de ma kiemelten várnak a megmentésemre, azért is írok ilyen korán, és ilyen röviden.

szept. 27-én meglátogatott minket Mota, akkor készült ez a sztárfotó (hát, igen. Eléggé meg vagyok csúszva a jobbnál jobb képek leközlésével :).

Tegnap megérkezett Riti, és elment a nagymama (ill. most már dédmama). Napközben kaptunk egy hivatalos levelet, hogy okt. 17-én reggel kilencre "cincáló-megalázó" orvosi bizottság előtt kell megjelenni Juditnak Győrben. Kissé fenyegetően benne van, hogy "saját érdekében ne késsen", természetesen gondolom nem a vonatmenetrendhez állapították meg az időpontot. Kiváncsi lennék, hogy amikor ilyen bizottságokkal sértegeti az állam az állampolgárainak emberi méltóságát, akkor milyen jogorvoslathoz is fordulhatunk mi?

Persze tudom, ez is elsősorban költői kérdés, de, ha valaki valós választ is tud, szívesen megismerném.

szeretettel, Előd

 

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coffee 2008.10.08. 05:57:32

Szia Előd!
Hogy milyen jogorvoslattal élhetsz?
Ha fontos ez a vizsgálat Juditnak, akkor menjen el és "saját érdekében ne késsen" :)
De ha nem nagyon fontos, akkor minek utazgat Győrbe egy újszülöttel? Ez nem lehet kötelező! Nem fognak érte jönni és erőszakkal elvinni! Én egyik szülésem után se mentem vissza semmilyen orvosi vizsgálatra, meg a gyerekeket se vittem! És élünk! :) Nem attól lesz egészséges, ha sokszor megy orvoshoz! Sőt! Csak akkor menjen, ha tényleg baj van és muszáj.
szeretettel:coffee
Ui:már leszüretelted a szőlőt? mostanában nem látunk! vagy 4.30 előtt mész? :)

Saci 2008.10.08. 14:20:20

Sopronban nem tudják elvégezni azt a vizsgálatot? :( Annyira nehéz és rossz egy ilyen kicsivel utazgatni!
süti beállítások módosítása