HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

NEM IS UNCSI!!!!

2008.10.26. 17:36 bellus

Előd története valóban javításra szorul...

Nem is volt uncsi a tegnapi nap!

Mire hazaértem (ez az egy hét otthon csodás volt, egy csomó ismerős-családtag eljött megnézni Farkast és nekem olyan jó érzés volt látni, ahogy mindenki elalél tőle:)

szóval itthon három postai cetli is várt. Kaptam egy tök jó kis fatalicskát virághagymákkal. Persze egyedül nem tudtam összecsavarozni, kénytelen voltam a mindig segítőkész önfeláldozó férjem ügyes kezeit igénybe venni. (egyébként tényleg nemn halt bele, sőt csak a vége frlé kezdett nyafizni, hogy ez már talán túl nagy áldozat és nem szeretne több talicskát látni.- most épp egy hasonló malmot lehetne rendelni, csak most tulipán hagymákkal... ez is tetszik, de már nem merem megkockáztatni:)

A héten Anna hugom van nálunk, sokat segít és persze tanul is-készül a felvételire a gimibe.

A tegnapi nap legizgibb része az volt, hogy meglátogattak a kerecsenek( regnumi csapatom). Nagyon örültem nekik, bár kicsit zavarban voltam. Rég nem találkoztunk és nem nagyon voltam képbe velük, mintha fogytak volna a közös témák... Farkas kapott tőlük egy nagy zacskó pelust, ami azért nagyon vicces, mert farmer mintás. Szóval, majd, ha nyáron pelenkába mászkál (kb. akkorras nő bele:) nagyon divatos és vagány kissrác lesz a farmerbugyiban:) Ja és hoztak nekünk egy fincsi tortát és egy tábla csokit (Előd persze rögtön előadta, hogy ilyet nem szabad nekünk hozni, mert én nem ehetek belőle...- szegények többet biztos nem mernek semmit hozni-. azért elárulom, hogy a tortából már csak egy szelet van- és nem Előd ette meg a hiányzó részt. Ja és a csokit is én eszem önfeláldozó módon, mert Előd a kályha mellé tette és ha nem eszem elolvad...:)

A mai menünk hortobágyi palacsinta volt. Az volt a szupi benne, hogy mindenki csinált valamit belőle. Előd a pörköltet (nagyon fini lett, őszuper pörköltséf), Anna a palacsintát, én meg az irányító volta:). elkezdtem összetenni  tepsiben, de Farkas közbeszólt, így etetésbe fulladt a dolog.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása