HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

valami vidámat...

2009.07.30. 10:09 bellus

Előd azt kérte valami vidámat írjak.

Háát ezt most nem könnyű. Kisebb lelki válságba csöppentem. Tegnap este már megáztattam a mindig hűséges férjem vállait, most már jobban vagyok. A dolog egyszerű, a szokásos probléma merült fel újra: jó anya vagyok/lehetek-e??? Sok dolgot nem tudok ugyanis amit más tud és néha aggódom, hogy nem tudom pl. feldobálni, megölelgetni (két kézzel) a fiacskám., de persze ezt még akár meg is tanulhatom...

A héten Anna van nálunk és egy csomót segít. Tegnapelőtt pl. vagy három adag mosást kiteregetett nekünk és ma le is hozta és összehajtogatta, meg segít főzni és játszik a FArkassal. Aki kb egész nap négykézláb rohangászik mindenfelé. Édesapa feltette a hintát amit nagyanyóéktól kaptunk és azt nagyon szereti, mondogatja, hogy nem és minden félére mutogat és kezd járni úgy, hogy Anna fogja a két kezét. Nagyon vicces, mert a jobb lábával picit lép, a ballal meg hatalmasat úgy, hogy előtte magasra megemeli, kilendíti és jó messze lecsapja..:) Ja és nagyon kedvesen bújik azt Annához, meg Édesapához is, csak hozzám nem (ettől fáj úgy a kis szívem).

Ma megyünk gyerekorvoshoz és állatorvoshoz is. És terveztünk egy kis fagyizást is, de kutyával nem tudom meg tudjuk-e oldani.

Szép napot nektek!

szeretettel,Judit

Én jól vagyok és már érzem a picit a pocimban (jó újra érezni egy kis életet bennem. Január 5-re vagyok kiírva, de ha úgy siet, mint a bátyja, akár még a karácsonyfa alá is potyoghat... Azért remélem ezt nem játssza el...:)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása