HTML

Megszületett

Friss topikok

  • bellus: "Mami, mi a mondanivalód?" (2012.06.12. 13:07) 4. kép és az aktualitások
  • bellus: egyébként belóg a szállásunk csücske is(balról) hihetetlen, hogy mennyire megváltozott a táj és a ... (2012.05.26. 13:16) Képes beszámoló...
  • bellus: verseny!!!!állítsátok a gyerkőcöket érkezési sorrendbe! (rokonok kizárva.bocsi, de így fair.)Jutal... (2011.01.25. 12:32) csörgedez a tornászvér???:)
  • Forestné: Sziasztok! Milyen nagyot nőttek a gyerkőcök! S olyan bájos pofija van mindkettőnek!!! :-))) Azok... (2010.06.21. 09:13) újra itt vagyok
  • GlóriaDeo: Sziasztok! Azért jelentkezem, mert hétvégén Sopron környékére megyünk osztálykirándulni, és vasár... (2010.04.25. 21:41) Már jó régen...

E-ON és az ügyfél(le)kezelése

2010.11.19. 06:55 vighpajti

 Tegnap hosszú hajcihő után sikerült befejeznem egy ügyintézést az E-on-nál. Mivel végletesen felbosszantottak  az ügyintézési rendszerükkel ezért leírom, bár rossz fényben fogja feltüntetni a céget.

 Borzasztóan bosszant, hogy rengeteg pénzt költenek el marketingre és fényezik magukat minden újsághirdetésükben (mosolygó modellek hirdetik az életérzést, hogy a boldogság netovábbja az ügyfelüknek lenni), az irodáik csillognak a tudatos márkaépítés elemeitől, és ezzel szemben egy olyan ügyfélkezelő rendszert építettek fel, ahol az ügyintézőik szerencsétlen rabszolgák és kényszerű zsarnokok egyszerre. Az ügyfelek problémáit rendszerint nem oldhatják meg, csak legjobb tudásuk szerinti tanácsot adhatnak, amikor legközelebb visszajön az ember és ismét nekivág ugyanannak a problémának, hátha most révbe ér vele.

 Az "ügy" amit intézek egy egyszerű fizetőváltás lett volna. Tudtam már korábbról, hogy nem egyszerű az E-on-nál elintézni valamit, ezért nem csak az interneten néztem utána (a kezelhetetlenül átláthatatlan oldalukon - ez minden nagy cégnél ilyenre szokott sikerülni), hanem az ügyfélszolgálatukat is felhívtam. Persze a "ha ezt akarja, nyomja meg az egyes gombot" hatékony módja az ügyfél lerázásnak, de kb. öt hívásból sikerült a végén egy embert elérnem - a vak szerencsének köszönhetően - , aki meg tudta mondani, hogy az ügyemmel rossz helyen járok, bár ezt tudtam korábban is, és szerencsére átkapcsolt egy illetékes ügyintézőhöz, aki mindent részletesen elmagyarázott. Elárulta, hogy az a formanyomtatvány a weboldalukról nem tölthető le, amit ki kell töltenem, de az irodában szívesen adnak majd. Persze így plusz egyszer  el kell kapni a nyitva oldalát a kis táblácskának az irodájuk ajtaján, ami nem egyszerű feladat.

Az irodában végül mondták, hogy nem használják azt a formanyomtatványt, nem is találják, de jó lesz ez (persze ez letölthető lett volna a weboldalukról).

Amikor a kitöltött nyomtatványt visszavittem, akkor az akkori ügyintézőm mondta, hogy hiányzik még két aláírás, és adott még egy lapot, hogy csak azzal együtt fogadhatja el a nyomtatványt (persze nem az én aláírásom hiányzott, így ismét fordulhattam).

Végül tegnap egy másik ügyintézőhöz kerültem, aki mondta, hogy nem jól van kitöltve az adatlap, az adatok felét hibajavítóval átkencézte és egy harmadik személy adatait kezdtük el vadászni bele, szerencsére tőle volt egy meghatalmazásom, így az én aláírásom jó volt az adatok alá. Aztán végül még egyszer belezavarodott a káoszba és egy-két helyen a javított dolgokat ismét eltakarta a hibajavítóval és visszakerült az eredeti... Ekkor egyszerűen, már csak menekülni akartam.

Végül elfogadta a papírokat. (Remélem az ügy nem akad el a számítógépeik kusza hálójában).

Ezek után a tanácsom: Ha az E-on-nál bárbit intézni szeretnél, minden érintettel együtt menj, vagy, mindenki részéről vigyél meghatalmazást (egy látogatással szerintem így sem úszod meg).

Tudom, hogy ez az írás nem a jó hírét kelti a cégnek, de én csak a jelenlegi ügyintézésüket írtam le a személyes példámban, és örülnék neki, ha változtatnának rajta, ha valóban ügyfélbaráttá válna, nem pedig a hirdetéseikkel tukmálnák az emberekre, hogy az ügymenetük "ügyfélbarát".

A sztorim záró momentuma, hogy a parkolóba nem indult a kocsi (szerencsére a legfelsőbe parkoltam, így csak a lejtőig kellett tolnom. Ott sikeresen behörrent, otthon pedig boldogan elindult, amikor kipróbáltam :).

Szólj hozzá!

Címkék: katasztrófa bürokrácia ügyfél ügyintézés szörnyűség e on

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása